reklama

Facebook(TM) si ma vsimol - zabava na pokracovanie

Po par dnoch ma cela vec okolo suspendacie aplikacie znudila a chcel som sa na nu vykaslat, ale prekonal som to a poslal som este jeden email do Facebook-u. Pravdu povediac mierne urazlivy email. Nebudem presne rozpisovat co vsetko som tam napisal, ale v skratke sa jednalo o vyjadrenie toho, ze najprv sa stazuju na aplikaciu, ktoru svojou staznostou zablokoju a potom s vyvojarom nekomunikuju co ukazuje, ze su len zakomplexovanou bandou vyuzivajucu silu, ktoru maju. A co cert nechcel odpoved okamzita. Ale bola to odpoved, ktora by ma uspokojila ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No samozrejme, ze nie. Jednak bola automaticky generovana a druhak oznamovala, ze mila Susan si vybrala dovolenku (po nepochybne zasluznej a narocnej praci) a do 26teho septembra v kancelarii ani nepachne. Ale sporadicky bude na emaily odpovedat.

No rozhodne ma to nenechalo chladnym a tak twitter s pychou hlasal do sveta moj nahnevany tweet o tom, ze mi zablokuje aplikaciu a potom sa zdejchne na dovolenku ... plus minus nejake tie oblubene skratky typu wtf

A presne po vzore operacnych systemov som poslal zasa celu vec do /dev/null . Ale mojej mysli zabudnutie nebolo dopriane. Chcel by som verit, ze sila mojho tweetu vyprovokovala Susan k akcii, ale pravda bude asi prozaickejsia, v kazdom pripade Susan odpisala ! Osobne, ziadne automaticky generovane odpovede, pekne sama napisala obsiahly email s dokladnym popisom co vsetko mozne pricinou jej staznosti. Pocnuc logom a jeho derivatmi, cez pouzitie ich registrovanych ochrannych znamok az po parazitovanie na ich povesti. Pekne este opisala, ze moj addons do firefoxu rozhodne nieco z toho porusuje, pridala jeho meno (mneic nehovoriace). Podpisala sa a asi aby som sa nehneval prilepila k odpovedi cudzi email podobneho nestastnika, ktory oznamoval, ze aplikaciu uz premenoval a ze si to moze skontrolovat.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Susan, Susan to sa robi?! Napisal som (teda chcel som napisat). Nakoniec som slusne napisal, ze kazdy hovorime o inom. Ona o voze ja o koze, pripadne opacne, lebo nemam v tom uplne jasno.

A Susan, napriek svojej dovolenke, odpisala znova. Ospravedlnila sa a ozrejmila mi, ze pouzitie FB v nazve aplikacie je nepripustne. Ale ked nazov zmenim v zmysle XXX for Facebook vsetko bude fajn a vsetci budeme happy.

Takze nakoniec to vyzera na happy end. A zaverecne zhodnotenie ? Postup kdekolvek vo svete je rovnaky. Slusny mail so ziadostou o vysvetlenie, nijaka rekcia, nasrany email, nejaka reakcia, vyuzitie internetu na presadenie svojho, rychla reakcia. Takze sa nebojte technologii, obcas vedia pomoct aj ked otazkou zostava ci to stalo za to.

Marek Lindtner

Marek Lindtner

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestovatel, kritik Zoznam autorových rubrík:  Anglicko pracovne, zabavneSlovnik sprostych slovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu