reklama

Cert ta ber kym mi zasa zacnes chybat

Pomalinky odchadza. Niekolko krat otoci hlavou ci si to nechcem rozmysliet, naspuli sexy ustocka, dokoran otvori ocka a nevinne hladi. Chvilu vaham a ked sa to vo mne zacne lamat a chcem ju zavolat spat tak mi arogantne ukaze obscenne gesto ci utrusi poznamku, pri ktorej zamrazi.Je to staly kolobeh opakujuci sa niekolkokrat rocne. Ona odide a ja som par tyzdnov spokojny, hovorim si co tam po nej ked je taka, ale potom sa mi zacne cniet a privolam ju spat, odpustim hriechy a kratkej dobe ma zasa nakope do zadku.Kto je? Moja laska k Slovensku….

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A je to tak vzdy. Dva-tri mesiace spokojne sedim v zahranici, uzivam vymozenosti, ktore ta krajina ponuka. A potom sa mi zacne cniet. Za rodinou, za kamaratmi z mokrej stvrte ale aj prirodou, ktora je taka nejako normalna.
A ked miera dosiahne kriticku hranicu, nabehnem na stranky lietajucich autobusov a kupim si listok za laskou.
Niekolko tyzdnov sa tesim ake to bude zasa doma a potom supom na rodnu hrudu.
Slovencina vsade naokolo hladi dusu a aj ked mam anglictinu rad tak, predsa na kosatost slovenciny nema a ak aj ano rozhodne to nepripustim.
A tak sa po prichode nechavam hyckat laskou k Slovensku. Trosku sice strajkuje, ako posledne ked som si chcel kupit listok na MHD v vodica, ale to moze. Ja som bol ten kto odisiel a ma pravo byt trocha odmerana. A tak ju nechavam a snazim sa ziskat jej lasku spat.
Nedari sa. Hotdog na autobusku plateny 20ckou vyvola u stankarky usmev a radu aby som si to siel rozmenit.
Ty-ty zla … stale si na mna nahnevana ?! Nevadi ved tu par dni zostanem a udobrim si ta.
Utvrdeny v tom, ze budem zasa milovat naplno to moje Slovensko sadam do autobusu domov. Unaveny z cesty, vzruseny radostou, ze som zasa doma, zaspavam v poslednom spoji. Preberam sa za nasou dedinkou a s hrozou bezim za vodicom ci mi zastavi ze som zaspal. Mimo zastavky nezastavujem. A ukaze na cedulku, ktora upozornuje, aby nik vodica pocas jazdy nevyrusoval. Nevzdavam sa a prosim, vysvetlujem…. nic nepomaha a tak vystupujem na dalsej zastavke o 10 kilometrov dalej mierne pred polnocou s vidinou prechadzky s 20kilovou batozinou naspat. Na cestu dostanem este od vodica dobru radu, aby som druhy krat viac sledoval cestu. Par nepublikovanych vyrazov zamrmlem smerom k nemu ….ale to skor pre seba a vydavam sa v ustret noci.
Laska mi sice ukazala chrbat ale nic sa nekonci a troska dobrej vole prejavi ked mi posle do cesty skupinku presuvajucu sa z diskoteky na diskoteku v mojom smere.
A tak verim, ze je to prvy naznak uzmierenia.
Bohuzial nie. Arogantnost mi ukaze, na dalsi den v obchode kde som si dovoli prist 10 minut pre zaverecnou a pokladna je uz uzavreta. V dalsom obchode s oblecenim, kde som sa dozvedel, ze sice maju aj vacsiu velkost kusu satstva co si mamina chcela kupit ale museli by to hladat v zadu v sklade, ci restauracii kde bola na uctenke sikovno skryta kava, ktoru si nikto neobjednal …
Po par dnoch doma sa tesim zasa naspat "domov" do Londyna…

Pomalinky odchadza. Niekolko krat otoci hlavou ci si to nechcem rozmysliet, naspuli sexy ustocka, dokoran otvori ocka a nevinne hladi… cert ta ber … aspon na par mesiacov kym mi zasa zacnes chybat

Marek Lindtner

Marek Lindtner

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestovatel, kritik Zoznam autorových rubrík:  Anglicko pracovne, zabavneSlovnik sprostych slovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu